Attiny84 nastaveni frekvence

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Únor 10 07:47:52 CET 2020

Zdravím,

chci použít do jednoho projektu Attiny84. Udělal jsem si klasické cvičné
zapojení - blink. Programuji to pomocí arduino (arduino as ISP), v Atomu
s rozšířením platformIO.

Po nahrátí programu se ledka rozbliká, ale bliká tak cca skoro 10x
pomaleji (možná 8x), neměřil jsem přesně.

Zřejmě tam mám někde nesoulad a některá část si myslí, že používám jiný
takt procesoru.

platformio.ini:

[env:attiny84]
platform = atmelavr
board = attiny84
framework = arduino
upload_protocol = stk500v1
board_build.f_cpu = 8000000L
oscillator = internal

Fuses procesoru:

avrdude: safemode: Fuses OK (E:FF, H:DF, L:62)

to by mělo odpovídat CKSEL 3..0 : 0010 a to podle datasheetu internímu
oscilátoru 8MHz.

Buď si při kompilaci kompilátor myslí, že mi cpu pojede na 8MHz a on
jede na 1MHz a nebo je chyba ještě někde jinde.

Na co se mám ještě podívat?

Díky

Petr