OT: Abicko - Rychlokurz elektro

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Únor 9 23:46:29 CET 2020

Zdravim,

vysel dalsi dil!
koukam a neverim svym ocim: je tam schema!
https://www.abicko.cz/clanek/precti-si-technika/25870/rychlokurz-elektro-8-dil-zesilovac-k-vasemu-radiu.html

rikam si, ze to asi vzal pod kridla nekdo jiny ... ale ne.
tak jsem se kouknul na predchozi dil - uz to tam taky doplnili.
takze dioda je uz k nalezeni.
ale sluchatka maji se stridavym proudem stale problem :)

  Sam