[OT] Cisteni DPF filtru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 8 22:14:07 CET 2020

Mam Focuse 1.6TDCI 70kW r.v. 2013 s aktualne najetyma 180.000km a filtr
je tam stale original....ted v zari jsem byl na emisich a jsem tak na
polovine limitu kourivosti. Je fakt, ze mi rikal emisak abych se
domluvil v servise, aby vyvolali rizenou regeneraci...

Jezdim kazdy den trasu 5.5km rano a odpoledne zpatky plus nejake pojizdky.

Takze to podle me zase tak strasne s tim filtrem neni....

RV