Keeloq

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Únor 7 10:39:53 CET 2020

Díky za zprávu, alespoň vím, že nejsem sám :)
Já jsem udělal menší pokrok - zjistil jsem, že na stránce KeeLoqu:
https://www.microchip.com/design-centers/embedded-security/technology/keeloq-technology
jsou ke stažení dva podezřelé exe soubory "Microchip KeeLoq Decryption Software.exe" a "Microchip KeeLoq Encryption Software.exe". Tyhle soubory nejsou nic jiného, než self extracting zipy (normálním unzipem se v pohodě otevřou), které obsahují všechny AN a TD k dané tématice. Co je na nich zvláštní je, že text každého toho AN je ten normální, veřejný, s poznámkou, že se jedná o omezenou část (a není tam například popis fastdec.c), ale přiložené zdrojáky jsou naopak kompletní, takže tam ten fastdec.c je i s komentářema. a TD tam jsou v plné verzi, takže tam je kompletní popis algoritmu.

Čili jsem teď dostal hromadu dokumentace, kterou se prokousávám.
Pokud opravdu o KeeLoq něco víš a já se na to budu ptát, tak mi stačí jen odkaz na dokument :)

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 6. 2. 2020 18:11:51
Předmět: RE: Keeloq

Já vím o Keeloq asi všechno. Kdysi dávno jsem s ním hodně dělal. Mám na to vývojový kit, programátor (bohužel je ještě na paralelní port). Mám kodéry i dekodéry (součástky i ovladače). Nevím, jestli ji ještě mám, ale měl jsem dokumentaci k šifrování i dešifrování. Ale i kdybych ji našel, nemohu ji poskytnout, musel jsem podepsat NDA. Pokud kontaktuješ Microchip, tak ti ji asi taky poskytne. A nebo záleží na tom, co by tě zajímalo. Pokud informace, které nespadají pod onou NDA, tak bych poradit mohl.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem