[OT] Tlmic narazov

Pátek Únor 7 10:34:19 CET 2020

Na tohle je dobrý mít jedno wifi AP zvlášť pro takové návštěvy. V
případě potřeby změnit heslo, SSID nebo ho úplně vypnout.

Nebo je prostě poslat do háje. Když jsem ještě byl s bývalou
přítelkyní, její dcera, tehdy asi 10 let, měla na návštěvě kamarádku.
Ptala se, jaký máme heslo na wifi, že by si připojila tablet. Vzhledem
k tomu, kolik bylo hodin, jsem řekl, že heslo je
"koukejteužmazatdopostelezítrajdetedoškoly".

P.K.