Second osc. na PIC18f45k20

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 6 22:15:42 CET 2020

Ahoj,

To uz co je, ked tu ja odpovedam na PICkove otazky...

Samozrejme mam nulovu skusenost, len pozeram do DS:

> osccon = %11111001

bit 1-0 SCS<1:0>: System Clock Select bits
01 = Secondary (Timer1) oscillator

Cize sa pokusas bezat procesor z toho 32kHz TIM1 oscilatora? Ale to Ti
najprv musi ten oscilator oscilatorovat, nie? Ja by som toto na uvod
nechal v defaultnom stave, kym nie je jasne, ze ten TIM1 oscilator bezi.

> T1CON = %00001111

To vyzera byt dobre.

> CONFIG3H=4

bit 2 LPT1OSC: Low-Power Timer1 Oscillator Enable bit
1 = Timer1 configured for low-power operation

No ja by som prave zacal s
0 = Timer1 configured for higher power operation

Ja by som zacal s tym, ze bez akehokolvek oscilatora, s TIM1 beziacim z
vnutornych hodin urobim nejaky blikac (mozno za pomoci CCP, neviem,
nerozumiem tomu), len aby bolo vidiet, ze TIM1 bezi.

Potom by som zapol ten oscilator v TIM1, aby bolo vidiet na tom blikani, ze
bezi.

wek