[OT] Tlmic narazov

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 6 17:29:03 CET 2020

Su to vsetko neesteticke monstra a mimochodom

“Brano zavírá samo“ som pocul niekde v reklame, ta Vasa verzia je pre mna nova...

:)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: 6. februára 2020 17:25
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Tlmic narazov

A prodejce dveri vám nějaké "Braňo zaviera sám" nedoporučí? S tím pak nejde třísknout, ne?
J.

On 06.02.2020 17:15, Zuffa Jan wrote:
Zdravim,
Pardon za OT, ale riesim nasledovny problem.
Dvere do bytu mame bezpecnostne mozno tak 100kg.
Ked som bol minuly tyzden nahodou doma,  s hrozou som zistil ze sa u nas premavaju pubertaci
a buchaju tak dverami ze sa otriasa cela bytovka. Samozrejme dobre slovo nepomaha.
Tak som rozmyslal namontovat do zarubne nieco taketo:
https://www.u-max.sk/kuchynske-doplnky/1136-tlmic-narazu-na-dvierka.html
Co ale asi moc nevydrzi a lepsie neviem zohnat. A monstrozne dovierace dveri nechcem.
Kedze mam do zarubne dotiahnute este 3 volne pary UTP, rozmyslal som nieco na principe zelezneho kolika a cievky
+ nejaky snimac polohy dveri, magneticke pole by zastavilo dvere tesne pred zavretim
a hned na to by sa vyplo  (keby tam bola obycajna pruzina musel by sa nasledne prekonavat jej odpor
Otazka je, ci neenxistuje nieco hotove alebo ako to riesit...

j.