Metrology-grade ADC for the highest accuracy class in the HL-LHC

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Únor 5 23:32:58 CET 2020

Tak teda nech na listovicu donesie aj tie vyradene LTZ a prevodniky,
som ochotny ich ekologicky zlikvidovat.

Mas aj starsie data zo svojej referencie?
Zda sa, ze zvlast do 13-ho januara a potom este trochu aj do 23-ho
januara mala klimatizacia v labaku divoko nastavenu regulaciu, po
23-om januari uz to bolo stabilnejsie. Niekto sa stazoval servisakom a
ti prisli dostelovat trimre na PID regulatore?

st 5. 2. 2020 o 23:16 balu <balu na k-net.fr> napísal(a):