Metrology-grade ADC for the highest accuracy class in the HL-LHC

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Únor 5 21:57:21 CET 2020

No hej, 0,6ppm, to nie je uplne zle. ale...
DS AD7177 ale hovori o INL typicky +-1ppm, maximalne +-3,5ppm (ak su
vypnute jeho interne buffery). Ako sa teda dosahuje INL<0,6ppm?
Vyberaju sa konkretne kusy?
V testovacom dokumente
https://edms.cern.ch/ui/file/2302118/1/HPM7177_Evaluation_docx_cpdf.pdf
su na strane 6 grafy INL a vyzera to tak ako by som ocakaval podla DS,
teda fakt rozsah zhruba +-1ppm. Tak ako je to s tym 0,6ppm?
Kto vam robil odporove siete?
Preco nepouzil LTC2380?
A co na to Jan Tleskac?

A vobec, nemozes dotiahnut autora na listovicu? Mal by som nanho zopar
dalsich otazok.

st 5. 2. 2020 o 21:30 balu <balu na k-net.fr> napísal(a):