Re: smazání driveru pro Prolific USB serial

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Únor 5 16:12:49 CET 2020

Tím bylo myšleno to, že plno takových "zarucenych" softwaru obsahuje další
software, ktery uživatel určitě musí mít (nemuze bez nej zit) přičemž jde
většinou o software spíše k prospechu tvůrce toho hlavního balíku
(zobrazovani reklam atd.) než že by byl uživateli nějak prospěšný.
Zminovany nirsoft.net je v pohodě.