RE: návod z TME

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Únor 5 06:22:58 CET 2020

To je standard dnešních návodů: ½ zabírají bezpečnostní pokyny a varování před vším možným. Až se to člověk bojí vůbec vybalit. A druhou polovinu tvoří pokyny pro ekologickou likvidaci. O funkci výrobku většinou ani slovo.

Pamatuji, jak jsem před časem řešil s technickou podporou problém s nabíječkou foťáku Olympus. Měl jedinou indikační LED. Normálně během nabíjení svítila. Jednou se ale rozblikala. V návodu ani slovo, co to znamená. Technická podpora (vycházející asi ze stejného návodu) nevěděla také nic…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, February 4, 2020 6:09 PM
To: konfera
Subject: návod z TME

Dobrý večer,

zase mě jednou pobavilo TME. Koupil jsem si USB nabíječku do auta. S dbalostí o životní prostředí mi poslali zkrácený návod - obrázky v něm jsou pouze ilustrační ... není tam ani jeden :-) Dále píšou, že zařízení je určené k napájení el. zařízení ze sítě 110-230V.  ... Dole píšou - zařízení nepoužívejte, vychází-li z něj kouř, divný zápach nebo divné zvuky.

Měl bych se vydávat za blondýnu a napsat jim, že se mi to nepodařilo strčit do zásuvky...

Anděl