PCB v SEEED studiu

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Únor 4 06:16:46 CET 2020

Včera mi psal Číňan z Aliexpressu, že svátky měli skončit 2.2., ale kvůli státnímu nařízení se volno prodlužuje do 9.2. Ale asi jak kde, protože jiná zásilka byla včera normálně odeslána.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Tuesday, February 4, 2020 4:36 AM
To: HW-news
Subject: RE: PCB v SEEED studiu

Taky jsem si naběh. Objednal jsem v Allpcb asi 1,5 kg desek a nic.. pak koukám, že nahoře je nějakej informační proužek a tam že prázdniny, ale že výroba začne 31.1. a předpokládané odeslání se změnilo na 2.2. Ovšem o pár dní později změna a že prázdniny do 10.

Doufám že tyhle firmy nejsou z Wuhanu…

PH

Od: Petr Zapadlo <mailto:zapik na email.cz>

Áááá, na jejich nový rok jsem zapomněl.  Prostě počkám, zas na to tak moc nespěchám.