PCB v SEEED studiu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Únor 3 19:29:46 CET 2020

Zdravím,

rozhodl jsem se, že zkusím si nechat udělat PCB v číně, protože jsem
potřeboval prokovy což můj jinak dvorní dodavatel neumí.

PCB jsem zadal 22.1. a od té doby to visí pořád ve stejném stavu. V
Order detail vidím: "Your order has been confirmed and we will start
production as soon as possible" a dole v Item Detail je pořád v prvním
stavu: "File Reviewing" a za celou dobu se to nikam neposunulo.

Při objednávce psali něco o 3 -4 dnech na výrobu.

Je to normální?  Nemají nějaký dotaz a já jim na něj neodpověděl? Ale
prošel jsem spam filtry a nikde nic.

A když otevírám tohle téma - většinou dělám věcí jen jeden kus, tady se
dá zadat jako minimum 5 případně 10ks. Je fakt, že to vychází levněji
než tady (a to včetně dopravy) ale přijde mi trochu škoda 4ks zahodit
jen tak. Lze to nějak jinak? A stejně tak mě překvapilo, že PCB o
velikosti menší nebo rovno 100x100mm je za cca 5 dolarů, ale když
zvětším rozměr byť i o jedinný milimetr, tak cena vyskočí na 34 dolarů.

S jakými čínskými výrobci máte ještě dobré zkušenosti pro kusové
prototypové desky?

Díky

Petr