Re: [OT] Hadanka

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Únor 3 12:38:15 CET 2020

Guma je prevít.
Nadávno jsem vzal do ruky gumové rukavice. Byly odložené na novinovém papíru a v místě kontaktu byla guma úplně zkřehlá a lámala se.
Nebo gumová podrážka bot, která se ve skříni rozsypala na prach...
Z.
> Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 03.02.2020 10:36
> Předmět: Re: [OT] Hadanka

Řešení:

 Máma sundala z půdy hračky (po mně a bráchovi), bylo to 25-30 let
 odložené. To, co je na obrázku, je lopatka od Igráčka, která byla v
 kontaktu s mazací gumou. Chemikálie z gumy ji nějak naleptala, až to
 dohohle stavu, jako by byla na žhavé plotně nebo namočená v toluenu.

 Bylo v tom bordelu víc takových případů, pokud tam byl nějaký kousek
 gumy, poškodilo to plast, kterého se to dotýkalo.

 P.K.
 __