Abicko - Rychlokurz elektro

Neděle Únor 2 18:02:40 CET 2020

fakt síla.
Říkal jsem si že až budu v důchodu, budu dělat nějaký zájmový kroužek
pro děti. No jsem v důchodu, ale pořád není čas, nemohu se k ničemu
dostat. Takže bych alespoň natáčel instruktážní videa a někam je
umisťoval. Jenže je dneska ještě o techniku zájem? Nešel bych tak nějak
proti proudu?
Mám dvě děti. V době kdy chodily do školy, syn za mnou občas přišel, že
něčemu z fyziky nebo přímo z elektriky nerozumí. Tak jsem to s ním
probíral tak, aby to pochopil a celkem úspěšně. U dcery jsem narazil.
Přišla nakonec za maminkou, že tatínek mi to vysvětluje moc složitě,
nebo aspoň jinak, než to říkala paní učitelka. Proti tomu se nedalo nic
dělat.
No a jestli je dnešní mládež na téhle úrovni, tak se za pár let máme na
co těšit.

Anděl