nrf24 alebo esp8266

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Únor 2 10:41:52 CET 2020

Zdravim vospolok

4ozmyslam nad vyrobou senzorov (viem ze sa to neoplati, ale bavi ma to). Zacal som s nrf24 (+rfm...) a atmega328, uz mam nieco spravene. Teraz som ale zacal rozmyslat nad esp8266.

Kazde ma svoje za a proti a nejak sa neviem rozhodnut. Nrf vyjdie na viac penazi (modul+procak), zlozitejsia komunikacia, ma mensiu spotrebu. Naproti tomu esp lahka komunikacia, spotreba vyssia, nema normalny sleep, lacnejsie, zavisle na wifi.

Aky mate nazor na to, alebo skusenosti?

Islo by o nejake teplotne, zaplavenie, voda plyn, elektrina, dverove senzory...
--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.