Re: Silvestrovský voltmetr

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 31 21:52:45 CET 2020

1. MCO z ST-linku by se muselo dost složitě poprojovat - default
propojky vedou na lištu.
2. Moc jsem nevěřil, že ten MCO signál bude dostatečně stabilní.
3. Krystal 8MHz byl v šuplíku a nějak fungoval. Zasynchronizovat monitor
znamenalo vybrat jeden ze tří, takže nějaký problém tam je, zatím to
neřeším, chce to pořádný plošňák.
Vlastně to celé vznikalo tak, že jsem vzpomínal na mládí a zkoušel retro
- PMD85 v prohlížeči (https://kizarm.github.io/pmd85/index.html,
vyžaduje novější Firefox nebo Chrome) a napadlo mě předělat to na nějaké
STM32. Vlastně to tady taky padlo, že originální PMD85 není k čemu
připojit a VGA monitorů je docela dost. Jenže tohle bude na dlouho a je
to docela blbost, panelové měřidlo je jednodušší a spíš se využije.
Už to, že procesor na 72 MHz zvládne 36 Mbit/s, rozlišení 800x600 a
ještě toho umí dost spočítat (mám tam i USB - CDC a v pohodě komunikuje)
považuji za úspěch. Kdyby v tom bylo o něco víc RAM asi by to zvládlo po
QSPI i barvu, ale to nepovažuji za tak důležité.

Mrazík