Časy se mění, vzpomínky zůstávají ( bylo Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 30 18:59:13 CET 2020

Já například usuzuji ze současné situace okolo grafických karet od AMD. To
že s Radeony je problém je jistě  zásluhou updatů W10. Do té doby to
běhalo a hrálo.
Ale jiné GK ( GeForce ) fungují, problémy nejsou.  Kde je tedy tedy
problém? V GK ne, v OS. Nojo, ale zákazník si má stěžovat kde ? To má honit
autory  ať laskavě spolupracují ?
Nee, výrobce GK by se podle mě  měl postarat o to, aby ty updaty
nerozhodily jeho HW.  Ta podpora u Radeonů je mizerná a když to tak půjde
dál, co udělá zákazník?
Už si tu GK nekoupí!   A takhle nějak to bývalo v dobách dávných. S
procesory.  Chápu, že kdo se jednou spálil ( doslova, AMD topilo jak
kaminka... ) , už nechce. Ta hořkost v člověku zůstává. Viz ta zkušenost
p.Kutiny. Já ho naproto chápu, i když je dnes situace naprosto jiná.
To je příběh AMD...

 A je tu spousty jiných! Skylink! Karty napořád. Už kdysi jsem si říkal -
nojo , ty družice tam visí zadarmo, až začnou padat, někdo bude chtít
nějaký peníze.
A ejhle, nespadla ani jedna, šikovně se ta firma prodala a rázem zákazníku
plať! Pěkně měsíční poplatky. Začneme na 50 kč a čase tě pěkně pumpneme.
Stejně nemáš (někde) na vybranou!
Dneska 150kč?? Nevím. Já u nich už nejsem, ale ta hořkost ve mě je. Tu
firmu rád nemám  Měl jsem od nich 3  karty + přijímače.  Ještě z dob, kdy
byly "černé" se zeměkoulí. Co karta to 2k5 kč.

Já jsem dneska byl svědkem toho, že zákazník reklamoval připojení k
internetu. Že mu slíbili 100/10 a že mu to jede maximálně 92Mbit/s.
A že má od nějakého nezávislého člověka papír, že to ani 100Mbit/s fungovat
nemůže, že modem, který mu prodali má jen 100Mbit porty a na těch to nikdy
kýžených 100Mbit nepojede.

Na jedné straně je to nesmysl, kdyby ten stěžovatel pochopil stav věcí (
režie atd..) asi by to nereklamoval. Na druhé straně tohle veškeré
hašteření si dělají obchodníci sami.
Proč tam není uvedené, že reálná rychlost je 90Mb/s.
Mě by se také nelíbilo kdybych si koupil 1 kg salámu a ono ho bylo je
0,92kg. Tak proč se někde takhle podvádí a je to běžné a "zavedené" ?
Když je na krabici ( a v DS )  napsáno, že 4,4GHz, tak proč alespoň jedno
jádro nejede na tomhle kmitočtu???  Proč má být zákazník okrádán? On (
nevědoucí ) se tak cítí. I když někdy je to opravdu zbytečné řešit na
4,4GHz 150MHz.
Ale těch 8 deka salámu by každý nejspíš řešil.  Je to úhel pohledu ale
stává se standartní stav ( čínské PMPO Watty atd... ) že číslo je jen kus
papíru a nemá reálný základ.