RE: pošta 120

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Prosinec 30 13:11:04 CET 2020

Dobrý den,

Tak skutečně šlo o chybu na serveru pošty. Po svátcích už to chodilo
správně, po zaslání dokumentů to oznámilo, že byli přidány k dokumentaci k
zásilce. Dneska přišla.

Míra.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav
Draxal
Sent: Sunday, December 27, 2020 12:26 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: pošta 120

Dobrý den,

Po delší domě mi něco zadrželi na celnici. Dostal jsem mail s odkazem na na
stránku "Doplňující informace k proclení zásilky", kde se vyplní plná moc,
doklad o zaplaceni at.. Pak odkliknu že nejsem robot a odešlu. Web stránka
mi napíše " Právě probíhá antivirová kontrola přiložených dokumentů.
Klikněte prosím na tlačítko 'Odeslat formulář' znovu cca za jednu minutu. "
počkám minutu a odešlu formulář znovu. A takhle stále dokola. (goto
"Doplňující informace k proclení zásilky",)

Dělá vám to taky tak, nebo dělám něco špatně.

Je to poprvé, co mě má zastupovat ČP. Doposud to párkrát za mě došel na 120
kamarád.

Pěkný den přeje Míra