RE: Nastavení 3D tisku - začátečník

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Prosinec 29 21:39:34 CET 2020

Co mi zítra zavolat?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Tuesday, December 29, 2020 6:51 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Nastavení 3D tisku - začátečník

Zdravím konferenci,

konečně jsem se dostal chvíli k tiskárně a pořád se mi nedaří vyladit tisk. Vím, že tady má pár lidí Rebela, zkusím se zeptat.

Mám Rebel 2Z a PLA od PZ.

Po několika začátečnických chybách, jako třeba špatně dotažená tryska proti trubičce atd ... , které mi Petr pomohl vyřešit, se mi stále nedaří doladit tisk k použitelnému stavu.

Tisknu teď s 0,5 tryskou, PLA, 210/55 do lepidla. Čistič filamentu nasazený. Většina mých pokusů skončí takto. Co je blbě?

https://photos.google.com/share/AF1QipNyXu1CB6UfTyurwZ54JTyWIj2lOCcTaRsTWruR2-4KgpHIZbGuV8I32kDyKONdQA?key=aC0tel81S1Z0STJoWmJVamxScVhNTnlvUWRYaXpB

Podložku jsem vyrovnal úchylkoměrem, první vrstva je trochu rozpláclá a většinou se povede. Podávání PLA jsem překalibroval. Ale občas jakoby se ucpe tryska a v průběhu tisku to začne vynechávat. Teď jsem už kontroloval i teplotu trysky termokamerou, protože jsem měl podezření na špatné čidlo / teplotu. Ale ne, je to tak OK, 207°C. Je ta teplota 210° / 55° C ok? Kdo tisknete PLA od Petra, jaké používáte nastavení teploty?

Napadá někoho co dělám blbě?

Díky,

HP