Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Prosinec 28 23:25:26 CET 2020

Malo robite so SW, ktoreho cena je o 1 a viac radov vyssie ako cena HW, na
ktorom to ma bezat.
To uci navrhovat HW od poziadaviek SW.
Vseobecne najdrahsie casti systemu urcuju poziavky na okolite
spolupracujuce lacnejsie.

A tiez to uci, ze co nie je uplne presne napisane v dokumentaciach, tak to
vyrobca nemusi riesit ako servis ( a vykasle sa na to)
Ak to v dokumentacii ma napisane doslovne, tak to riesit musi...
(Tym nehovorim, ze to vyriesi,alebo ze v dokumentaciach nie su chyby, ale
aspon mate pravnu oporu pri sporoch a ste kryty pred zakaznikom ako
dodavatel...)

Na domace pouzitie to je skoro jedno. Hlavne ak vacsina SW je free.
Ak by ste mali zajazku napr. Na 100 ks pracovisk (PC + Os + SW,
licencie...napr. 3-5k Eur/pracovisko) a zakaznik by vam tu zakazku vratil,
lebo to nie je stabilne pouzitelne, tak by ste citlivejsie vnimali napisane
a aj zamlcane nuansy v specifikaciach komponentov.

Robim v tej oblasti uz 20 rokov, takze ma *aj moje* chyby uz naucili citat
pozorne...

Co nie je napisane, ze je otestovane a podporovane (compatibility matrix),
nie je narokovatelne.
Netestovane konfiguracie mozu byt (obycajne su) funkcne, ale ked je
problem, tak support da ruky prec. Ked je supportova konfiguracia, tak sa
ako zakaznik dokazem dostat cez L1, L2...vrstvy supportu  az k
programatorom velkych korporacii (Dell/EMC, IBM, Oracle....). Kludne ako
conf-call a casto problem vyriesit - teda vyriesia oni patchom. :-)

Dodo
mobil

Dňa po 28. 12. 2020, 21:17 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):