Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 28 20:52:58 CET 2020

No toto neni argument, ze tam nic neni o Ryzenech. Taky tam nic neni o
nejnovejsich Intelech. Ten popis se spise tyka minimalniho potrebneho
vykonu nez architektury.
Toto jsou hooodne stare procesory.

Martin Hanek