Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Prosinec 28 19:57:50 CET 2020

Rychlost 4.4GHz je na jednom vlákně, pokud spustíte windows, tak
použijí  více vláken a jader, tak toho nikdy nedosáhnete (Tak uvádí
výrobce). Nebo možná dosáhnete, ale nezměříte, protože máte nějakou
průměrnou rychlost. Stejně jako se spotřebou v autě, za ideálních podmínek.

Podpora sw se musí také dohledat, hlavně , instrukce pro video,
virtualizaci jsou pokaždé jiné. A jestli starý sw na to nefunguje nebo
nový sw ještě nebyl upraven na tento CPU, je druhá věc.

Spíš se zde má spustit memtest, prohledat nastavení BIOSU, třeba podpora
virtualizace tj. SVM je v tomo BIOSu v nové verzi pěkně skrytá ... .
Aktualizovat či downgrade BIOS.

Grafická karta je další kapitola.

A pokud si to někdo koupí jak komponenty ... .

Jirka