Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 28 17:15:17 CET 2020

Ale ne, takhle obecně  to nelze brát. Spousty lidí má herní PC na AMD a
šlape jim to. A je třeba zdůraznit, že jsou na lepší ceně, než PC s Intelem
při podobném výkonu procesoru.
I když u hráčů je stěžejní hlavně grafika, ale jak jsem psal, té se to týká
také.
Ke mě se dostane jen to co nefunguje, nebo něco zlobí. A letos od února (W
sestavení 1909) se to začalo sypat.