Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 28 14:57:51 CET 2020

Jak jsem psal, mě by to problém  nedělalo. Kamarád má pocit, že si koupil
věc, která nesplňuje to co má.
Nakonec ten humbuk okolo toho na webu není jen tak pro nic za nic.

Já osobně jsem kdysi měl s AMD problémy  a od té doby se jim vyhýbám. I
když už to nejspíš je vše jinak , tak já okolo toho vidím stále nějaké
záludnosti.
Počínaje teplotou a konče věčnými problémy s drivery GK od AMD po
updatech.  I když je možné, že za spousty problémů  AMD nemůže, já jsem se
vždycky
přichomejt k nějakému trucovitému PC a převážně to bylo AMD, nebo něco s
GK od AMD.
A nikdy jsem s tím nehnul, nebo to začalo po chvíli zase zlobit.

To zmíněné PC dělá i jiné bejkárny. Například šetřič akvárium - kamarád ho
roky používá (používal). Na tomhle PC se chová zvláštně.
Po aktivaci šetřiče se nejprve párkrát rozbliká obrazovka a poté normálně
šetřič běží. Po zahýbání myší ale trvá velmi dlouho, než se šetřič
deaktivuje.
Někdy i půl minuty.
Občas se stane, že ten šetřič naběhne bez toho zablikání - a pak se chová
korektně i po zahýbání myší.
A další věc, po vypnutí PC nejde toto opět ihned zapnout.  Musí se počkat
tak minimálně půl minuty, pak zapnout jde.
Pokud se zapne hned po vypnutí, tak už zapnout tlačítkem nejde vůbec. Musí
se zdroj odpojit ze zásuvky.
  Zdroj jsme zkoušeli jiný - chová se to stejně.
Po vytažení USB flsh disku to vždycky zahraje din-ding asi tak za 15
sekund.
Pinacle studio 19 na tom nefunguje. Stále to padá. Stroj má 16GB RAM, řekl
bych, že to musí stačit. Bylo podezření na Pinacle (že jako je to shit)
tak jsme to nainstalovali na můj stroj. Ani jeden zámrz, rozjeli jsme
veliký projekt se spoustou střihů - vše OK, RAM obsazeno 10GB. I když
pravda, ten SW není buhvíco.
  Na desce je poslední bios, po změně biosu žádná změna.
To samé systém, přeinstalované čisté W10 i na jiném SSD (SATA).
Laborovalo se i s RAM, jen jeden modul, nebo oba, vyměněné a jiné ( půjčené
) . Dál už nebylo co měnit.
Kamaráda už jsem vzhledem k vánočním svátkům a času tomu věnovanému vyhnal,
on to veze na reklamaci.