Tester výkonových cívek

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Prosinec 28 10:23:06 CET 2020

Zdravím ctěné kolokvium a mám prosbu:
Kdysi před hafo lety kdy zde ještě publikovala Saša, dala tady odkaz na své stránky, kde byl popis jednoduchého testeru výkonových indukčností. Zdroj impulzů proměnné šířky se snímacím rezistorem a byly tam i nějaké ty příklady, kde bylo vidět nárůst proudu, pak nasycení atd. Já trouba si říkal - je to na internetu a teď bych to potřeboval. Nemáte to prosím někdo v archivu?
Pokud ano, prosím pošlete mi to třeba napřímo.
Já vím že to bylo jednoduché ale bylo to i ověřené, tak se s tím nechci bastlit.
Děkuji předkem.

Kručinský