3D tiskarna ENDER

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Prosinec 28 08:56:14 CET 2020

	Tak to já mel ten pravěk ještě blíž. Ta jednojehličkovka vznikala na kolene u mého spolužáka na koleji (cela ta mechanika vznikla za pomoci ručního naradí typu pilka pilník, jediná sofistikovanější věc tam byla ruční vrtačka). Dotah to potom až do výroby. A na mem počítací (Z80, CP/M) pustil kamarád z o něco nižšího ročníku první motorek pro českou 3 1/2" floppy mechaniku. Ten byl ale mechanicky ze Zbrojovky, ta koupila část rušené technologie od Němců a byl plán tam vyrábět nejen 8" ale i menší mechaniky.