Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Prosinec 28 02:03:05 CET 2020

Tak přidám ještě jednu poznámku.
Mám tady i7 a ani už nevím na jaké frekvenci a nikdy jsem neměřil výkon.
Výkon je dostatečný asi jako u RR a to mi stačí.
Hnidopichovi vysvětli, že ten měřící program může mít také své chyby.
Nikdy to nebude potřebovat.
Kdo si neprošel celým vývojem PC od 8bit přes 286 až do dnes to asi
moc nechápe.
Jindra Polívka