Re: Monitor na práci.

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Prosinec 26 16:33:40 CET 2020

4K - občas mám možnost připravovat notebooky se 4K rozlišením. Můžu říci,
že na běžnou práci je to spíš nevýhoda takto veliké rozlišení. Programy,
které s tímto nepočítají jsou nepoužitelné. Ovladaci prvky jsou tak prtavy,
že se na ně skoro nedá myší ani trefit. Zvětšení DPI většinou nepomůže. Na
monitoru se to většinou vykompenzuje velikosti obrazovky nicméně ty
ovladaci prvky jsou i tak malé. Příklad takových programu: VLC, ucetnictvi
Pohoda (na jiné si teď nevzpominam). Ještě cca před rokem mozna dvěma s tím
měl problém i Acrobat Reader. Tak abyste s tím počítal.