DMR?? (bylo Re: DAB, net, MP3 z Lidlu...?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 26 13:33:47 CET 2020

Tak rádio už hraje na poličce v kuchyni.
Po částečném "poladění"  EQ to má obstojný přednes, nicméně je slyšet
rozdíl DAB/netrádio/FM.
Nevěřil jsem, že někdo může slyšet rozdíl, ale je to tak.  Kolega v autě co
má DAB je asi hluchý a já při vzorovém a chvilkovém přehrávání v jeho autě
ty "artefakty" neslyšel.

Na ČRo2 je na to LIDLradiu  DAB občas slyšitelné v pozadí takové to
digitální zacvrlikání. A v basech je zase slyšitelné zkreslení - jakoby to
nestíhal NF a byl přebuzený.
 V tomto ohledu je to vážně propadák - ale nejspíš daný bitrate CRo2.
Německý DAB hraje velmi pěkně.
FM jsem otestoval - má slušnou citlivost, neboď v kuchyni běží bez šumu i
na nevytaženou prutovou anténu. Ale i ny ty  mini-reproduktorky
je u FM méně výšek než u netrádia.
K mému velkému překvapení to umí hrát muziku z lokální sítě, takže
připravená USB s oblíbenými písničkami se nekonala.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>