[OT] tezka modelarina

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 25 12:01:58 CET 2020

Ono je to tak se vsim v te dilne...proto moc nemam rad kdyz nekdo prijde
a rekne hele udelas mi je to JEN par der apod.

Jinak tu prvni cast sestavovani turbinaku jsme absolvovali (tatovo
detsky sen)...je za tim jeste navic hromada prace na vyrobu pripravku,
ktere v tom videu nejsou samozrejme videt...treba dynamicka vyvazovacka
apod.

http://www.cncnet.info/galery/2004-07-19%20Turbina/

bohuzel nejak pak nebylo odhodlani do dotahnout...mozna tatovo strach ze
se to nepovede...

RV