[OT] Co jsme si vzdycky prali od Jeziska?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 24 20:30:20 CET 2020

Junosť 402B mám, mám už v ní novou obrazovku, původní už byla opravdu
špatná.
Také je tam měněný výkonový tranzistor v VN za nějaký český ekvivalent.
A hraje krásně. Mám k ní někde kompletní dokumentaci v červeno-černém
provedení.
A ta TV umí jet z 12V.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 24. 12. 2020 v 16:12 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>