Re: Cejchování senzoru osvětlení

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Prosinec 23 19:33:28 CET 2020

Zdravím,

surová data jsou vidět zde:

http://zapadlo.name/pocasi/svetlo.php

Jsou to v podstatě data jak lezou z ad převodníku a chtěl jsem jim dát
nějakou fyzikální podstatu. Přesnost neřeším = nepotřebuji.  Asi i stačí
aby ta přesnost byla jen řádová. nejbližší jednotka je mi W/m2, podle
senzoru odhaduji kolik leze z FV panelu.

Nejbližší slušné měření je na hvězdárně prostějov:
https://www.hvezdarnapv.cz/pocasi

Tak to zkusím odhadnout podle něho - musím si pohlídat den, kdy bude
opravdu bezmračná obloha a podle nich stanovit převodní konstantu.

Díly za tip. odhadnout to podle měření jinde mě nenapadlo :-)

Petr