[OT] Co jsme si vzdycky prali od Jeziska?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Prosinec 23 13:44:15 CET 2020

Pokud by ho někdo fakt chtěl, tak nějaký Pluto / Merkur mi leží ve sklepě
(Praha - Horní Počernice), věnuju za odvoz (a třeba bílou Studentskou
pečeť) - za stav ale neručím, už dost let nebyl zapnutý. Klasická černobílá
obrazovka, je to TV, ne monitor. Jo a kisna bývala kdysi bílá, dneska je
nejspíš dost zažloutlá.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Radek Sztwiorok
To: HW-news
Sent: Wednesday, December 23, 2020 12:19 PM
Subject: Re: [OT] Co jsme si vzdycky prali od Jeziska?

Balu tady jsou na prodej
https://elektro.bazos.cz/inzeraty/tesla-merkur/

st 23. 12. 2020 v 7:04 odesílatel sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napsal:

Zdravim,

tak toto (jenom zluty) maji v Brne v jednom bazarku.
Uz jsem na to koukal par mesicu. Jako cista nostalgie.
To byl muj prvni televizor, kteremu pak odesla obrazovka,
Tak jsem sehnal monitor k PMD, kteremu neslo VN, vypreparoval obrazovku a
bylo to..
Akorat obraz nebyl cernobily, ale zelenobily. Ale prisel mi kontrastnejsi

:)

  Sam