[OT] Co jsme si vzdycky prali od Jeziska?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Prosinec 23 07:04:21 CET 2020

Zdravim,

tak toto (jenom zluty) maji v Brne v jednom bazarku.
Uz jsem na to koukal par mesicu. Jako cista nostalgie.
To byl muj prvni televizor, kteremu pak odesla obrazovka,
Tak jsem sehnal monitor k PMD, kteremu neslo VN, vypreparoval obrazovku a bylo to..
Akorat obraz nebyl cernobily, ale zelenobily. Ale prisel mi kontrastnejsi

:)

  Sam