Nokia 5 rozborka

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Úterý Prosinec 22 12:55:23 CET 2020

Digi mikrofony jsou v mobilech uz celkem dlouho. Alespon podle toho ze jej zahledl v 10let stare nokii.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Dienstag, 22. Dezember 2020 11:29
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nokia 5 rozborka

Cože? Ten mikrofon má v sobě převodník? Myslel jsem, že v tom najdu elektretovou kapsli. No to bych teda čuměl.
Holt technika je trošku jinde,než mám zafixováno :-) Nedávno jsem si koupil minikamerku na šňůře a protože jsem tu šňůru potřeboval delší, přestřih jsem jí, že jí nastavím. Čekal jsem stíněný drát - byl tam obyč nestíněný čtyřdrát. Kamerka komprimuje do MPEG4, to dřív taky byla výsada rychlejších procesorů.
Anděl