zahadny merak

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 21 22:16:28 CET 2020

podla funkcie naozaj vyzera, ze je to ten pomerovy pristroj. Dakujem.

Pri tej prilezitosti som si chcel pohladat nejaku literaturu a narazil
som na takový překladatelský oříšek. U nas magnetoelektricky,
ferodynamicky, elektrodynamicky atd. Pripadne casto sa spomina nazov
deprezsky.

V anglicky hovoriacej literature sa pouzivaju terminy moving coil a
moving magnet, ziadna alternativa toho vyssie. Zaujimave...

b.