Re: Plošný dotykový senzor

Tomas Martinec tomas.martinec na centrum.cz
Pondělí Prosinec 21 19:47:44 CET 2020

Díky za všechny podněty.
Ta přesnost není kritická, aktuálně máme ty boxy cca 4x4cm. Docela se mi
líbí ta myšlenka s rozdělením na sektory a snímání mikrofonem. To by se
strojařům mohlo líbit a je to asi nejblíž mojí představě. Zkusím jim to
navrhnout.
Co se týká počtu najednou prolétavajících semen, tak jich může být více,
ale pravděpodobně každé dopadne jinam (oni nemají typicky pravidelný
tvar). Když to nějaké nevezme, kritické to není. Jde spíš o statistické
vyhodnocení opakovatelnosti dopadu. Cíl je totiž dosáhnout toho, aby to
vystřelovalo semena po jednom a pokud možno pořád na stejné místo.
Aktuálně mimo těch statistických boxů máme ještě těsně před tryskou
jedno drahé italské optické čidlo, které počítá prolétavající semena.
Výrobce se chlubí, že používají umělou inteligenci a rozpoznají až 4
současně prolétávající semena. Přitom se průběžně učí velikost a tvar
semen. Podle zákazníka to prý i funguje. Takže přesný počet bychom měli
vědět i když podložka všechno nezachytí.