OT: AliExpres a Ceska posta do 10 dni

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Prosinec 21 15:21:45 CET 2020

Dnes přivezla pošta balíček z Aliexpresu, objednáno 30.11., na balíčku
přelepka České pošty, Podavatel Sinotrans Global... Praha 025, podací pošta
22500.
Tedy je to rychlé, ale je to Doporučeně, musel jsem to podepsat. Takže
pokud nebudu doma, skončí to asi na poště a tam se dostanu jen 2x týdně.
Karel