prepinani dvou klavesnic a mysi

as5s as5sgm na gmail.com
Pondělí Prosinec 21 10:05:47 CET 2020

Ten monitor som prehliadol.

ja mam Ultrawide takze viem mat zobrazene dva zdroje naraz akoby som mal
dva 24" FullHD monitory vedla seba.

a prave ta klavesnica mi to ulahcila v tom ze nemusim mat vela hw na/pri
stole. staci jedna klavesnica a jedna mys a viem si to prepinat, obraz
prepinam na monitore alebo mam zobrazene oba naraz ak je to potrebne.

Miro