Re: Internetová (smart) wifi zásuvka 230V - doporučení.

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Prosinec 21 09:09:35 CET 2020

Dobrý den,

Ano, ty stránky vypadají hrozně, ale když se zaregistruješ, tak už to
tak strašné není :-)
A je to i celkem použitelné. Já jsem to nejdřív jenom "vyzkoušel", abych
viděl, o co se vůbec jedná. Potom se mi asi po půl roce začalo kousat
jedno zařízení. Řešil jsem, jestli ho resetovat pomocí nějakého GSM
modulu se SIM kartou, a vzpomněl jsem si na toto. Docela to funguje. A
naštěstí je to zatím zdarma. Kdyby to zpoplatnili, tak bych to asi řešil
nějakým způsobem přes svůj server.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip