OT: čtyřnohá kočka patří na dvůr ! Do bytu ta dvounohá!( bylo Re: Detekce kočky na kuchyňské lince)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Prosinec 20 22:41:24 CET 2020

Sakra OT... Zjišťuji, že nic jiného na krafání není , tak se řeší dokola
kočky. Vlastně stále ta jedna. Jak se venčí, jak ji zviditelnit světlem
když leze po stromech.....
Kočky patří na dvorek, na půdu, bych jí hnal, kdyby mi vlezla někam do bytu
a kort na linku....
Jako kvůli nějaké detekci kočky vynakládat tolik energie a úsilí mi přijde
hodně ujeté.
Moje babička měla velmi funkční metodu.
Když jí vlezla kam nemá, přetáhla jí docela slušně něčím, co měla zrovna
po ruce ( smeták, měchačku atd..).
A co si pamatuju, ta kočka už tam nevlezla.
Taky si vzpomínám, že tam jednou vlezla znovu, když tam babička nebyla. A
když babička přišla a spatřila jí tam, tak jí naložila tak, že už se
neukázala. Seděla přede dveřmi  a dovnitř do sednice nešla. A to jsem jí
lákal a nic. A když jsem jí vzal do náruče, vyskočila a pelášila ze sednice
pryč.
Ani kočky nejsou úplně blbý :-)
Já bych jí dal detekci.
Majiteli (a obecně) doporučuji  vyměnit tu čtyřnohou za dvoudohou.

Sorry , ale nedalo mi to..