Re: Internetová (smart) wifi zásuvka 230V - doporučení.

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Prosinec 20 21:33:02 CET 2020

Dobrý den,

Jako ovládat ESP přes internet z mobilu? Já používám
https://blynk.io
ESP8266-01, k němu připojené relé přes optočlen, a napájení DC-DC step
down. Používám to jako nouzový reset u několika zařízení.
Do mobilu si nainstaluješ soft Blynk. V blynku si zvolíš, co máš kam na
ESP připojené, a co to má dělat. Vypadne ti z toho kód, který nahraješ
do ESP. Potom si už v aplikaci na telefonu vytvoříš tlačítko "reset", a
to když stiskneš, tak se relátko na chvíli přepne. Nebo 2 tlačítka - ON
a OFF, a těma si relé buď zapneš, nebo vypneš. Můžeš si k tomu připojit
i třeba DS18B20, a na telefonu kontrolovat teplotu, atd. Je to udělané
celkem pro BFU, jako Arduino :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip