Re: Detekce kočky na kuchyňské lince

Neděle Prosinec 20 20:38:14 CET 2020

A mně to přijde jako dobrý nápad. Jedním čidlem snímat pohyb na zemi před
linkou, druhým pohyb nahoře na lince. Pak už je to jen OR/AND logika.

Taky máme kočku, na linku chodit musí, má tam krmení. Na zemi ho mít
nemůže, protože máme taky psa.

Obvykle ale chodí jen na to místo na kraji, kde má misku, důvod courat
všude nemá... Pokud tam nezůstane jídlo, ta mrcha si vleze třeba na stůl.
Kočky se holt chovají, jako by jim všechno v bytě patřilo. I lidi.

Další možnost je zapínat nástražný systém jen když je potřeba. Třeba to
napojit na vypínač světla, když se v kuchyni nesvítí = nikdo tam nepracuje
a kočka tam nemá co dělat.

Pak je ještě jedna spolehlivá možnost, prostě vyhodit kočku ven :-)

P.K.