DCF moduly

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Prosinec 20 20:09:33 CET 2020

Asi je to o mně trochu známé,
jezdíval jsem tak dvakrát týdně do Německa ke Conrádovi.
No skoro pokaždé asi tak za 30, 40 tis.
Holice dali i 160 tis.
To není o nějakém vytahování.
Prostě bylo docela dobře.
Ale znamenalo to mezi službami vstávat tak abych tam byl přesně na
otvíračku.
Ač jsem měl doma Německý kalendář, tak se mi párkráte stalo, že jsem
přijel, když měli svátek.
A tak šup domu.
No, vzpomínám na pár skvělých akcí.
Když jsem ještě jezdil do Hirschau a přišel tehdy šéf servisu a přivezl
celý vozík
nových autorádií AR 8800, které normálně stály 199 DM a křičel,
absolutně NEU
a byly za 30 DM. To jsem fakt nechápal a takových akcí bylo více.
Hezký den,
Jindra