Prosba o pomoc - 3D tisk

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Prosinec 20 20:09:23 CET 2020

On Sun, 20 Dec 2020, Marek Sembol wrote:

> Zdravim,
> Zacal jsem mit problemy s prvni vrstvou pri vetsim (plochou) 3d vytisku.
> Bohuzel jsem tesne pred tim udelal 3 veci:

> - vymenil original podlozku z Ender3Pro (takova ta magneticka guma) za PEI
> na plechu (originalni podlozku se mi podarilo hodne ponicit)
> Samo jsem overil kroky extruderu s novou strunou i flowrate. Seridil jsem
> tloustku prvni vrstvy.

> Udelal jsem jeden vetsi vytisk a zacal dalsi (2 casti krabice o
> pudorysu 20x22cm) no a vysledky jsou... nic moc. Viz foto:
> https://photos.app.goo.gl/kmebnkXNYaYNPDLB7

Taky muzete mit zhorsenou prilnavost. Jednou jsem poslechl navody a dal
na PEI podlozku neco jako Windex (protoze mi neslo odloupnout PETG)
a byl to totalni pruser. Pak tam uz nedrzelo nic. Tak jsem cistil
a cistil a porad nic. Nakonec to asi delaly i ubrousky - vzal jsem ty
ze zachodu na suseni rukou a  asi to obsahuje nejaky klouzek (aby
se dobre oddelovaly) ktery na tom zustaval.

Nakonec jsem to s pomoci klasickych kuchynskych ubrousku v roli a lihu
uvedl do puvodniho prilnaveho stavu.