prepinani dvou klavesnic a mysi

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Prosinec 20 17:43:39 CET 2020

Dne 19.12.2020 v 14:10 Jan Galuszka napsal(a):
> Zdravim,
>
> momentalne mam pracoviste udelano tak
>
> televize 4K, na HDMI1 stary notebook a na HDMI2 novy notes
>
> kazdy notes ma svoji bezdratovou klavesnici a mys.
>
> prosim na nasmerovani na nejaky vyrobek, abych pouzival jen jednu klavesnici
> a mys a nejakym prepnutim zvolil notebook
>
> Diky
>
> Galuszka Jan

Dobry den,
neco podobneho jsem resil nedavno. Koupil jsem si mobilni pracovni
stanici Dell Precision M6800 (jetou) a mam ji jako hlavni pixlu doma.
Stejne jako vy ale obcas potrebuji na stary desktop, takze to resim pres
vzdalenou plochu (RDP). Chce to trochu slusnejsi sit (mam 1Gbps), to
dnes ale neni problem (1Gbps TP-LINK switch se da koupit od nejakych 400
Kc, k tomu par patch kabelu Cat5E), monitor, mys a klavesnice jsou
pripojene k tomu novejsimu a jedete. Bonus je, ze si muzete data sdilet
v ramci pracovni skupiny.
Prepinani klavesnice, mysi a displeje pres KVM jsem pouzival pred lety v
praci a byl jsem z toho na prasky :-) I kdyz ted uz je situace asi jina.

jf