DCF moduly

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Prosinec 20 16:11:05 CET 2020

:-)
Ja ani nie. Nie som standardny dovolenkar.
Vstavam v rovnaku hodinu miestneho casu, ako by som vstaval do prace, casto
este skor a vychod slnka sledujem v ramci ranneho plavania v mori...
V priebehu dna sedim/lezim na plazi cca 10 min. sumarne pocas prezliekania.
Inak sme takmer stale v pohybe (plavanie, tury, vylety, stolny tenis,
tancovania... vela miestnych aktivit). Sedime tak 1/2 hod pri kave a
kartach (ako oddych) cca 2 hodiny po obede(jedle), ak nie sme na ture,
alebo vylete...
Deti uz s nami preto nechcu chodit na dovolenku...

Dodo
mobil

Dňa ne 20. 12. 2020, 13:44 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
napísal(a):