Re: Internetová (smart) wifi zásuvka 230V - doporučení.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Prosinec 20 14:57:49 CET 2020

Tak TH10 dorazilo , je zapojené a  funguje OK.
Koukal jsem dovnitř je v tom ESPčko... :-)

Takže se ptám - není  nějaký soft do ESP8266 , který by něco podobného uměl?
Něco jako tohle: https://www.xpablo.cz/?p=689   , nebo Alešovo Filipovo
thermometer...
Na webu je spousty teploměrů, nebo spínačů, ale mě by se líbila kombinace
obojího
a hlavně bych uvítal uživatelsky volit možnosti wifi připojení atd.