DCF moduly

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Prosinec 20 10:31:23 CET 2020

Honzo, já mám v práci recepční a dvě si stěžovali, že při posledním
úplňku, který byl nedávno, že byly úplně OUT.
Se mnou to nic nedělá, v USA jsem byl před 21 roky a vůbec nic.
Když jsem ale letěl zpět a měl jsem v Paříži 7 hodin do dalšího letu,
tak mi nebylo dobře.
Šílená bolest hlavy a to na to jinak vůbec netrpím.
A to i přesto, že jsem ve 23 letech prodělal mozkovou příhodu a dost
dlouho jsem se z toho dostával.
To hlavní skoro 2 roky a úplně 8. To jsem si nedal po celou dobu ani
malé pivo.
Jin.